#3 När man längtar...


När jag är med dig existerar inte tiden, när jag är utan dig känns det som att varje steg klockvisarna tar är som dagar. Som jag önskar att tiden då klickvisarna är långsamma försvinner och att tiden då vi kan vara tillsammans varje dag för evigt kommer.

Med dig kan jag känna mig lycklig och med dig kan jag känna mig älskad. Du får mig att le, du får mig att skratta, det är svårt att fatta, men det är sant. Jag är tillsammans med dig och du med mig. Vad mer kan man önska sig.

Vad mer i livet kan man önska sig än den perfekta tjejen? Vad mer i livet kan man önska sig än den ända tjejen som kan få en att känna att man flyger högre än någonsin innan? Är det någon jag vill ha så är det dig Johanna! Och jag känner att jag alltid kommer att känna lika dant för dig. För just nu blir mitt liv bara bättre och bättre.<3 

I love you Johanna <3 


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh, du är så underbar. Jag är galet förälskad i dig, man kan inte älska någon så mycket som jag älskar dig. Saknar dig, längtar efter dig, vill ha dig hos mig varje liten sekund.

Längtar efter din närhet, älskling.

2010-09-16 @ 20:29:30
URL: http://hannahhungover.blogg.se/
Postat av: Ida

2010-09-17 @ 10:32:02
Postat av: Ida

Awww va gulligt. Trodde aldrig att du skulle skriva något så poetiskt.

2010-09-17 @ 10:37:02
URL: http://Sykesstar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0