#9 Meningen med livet.

Meningen med livet, det är solklart att få vara din kille. Varje dag tillsammans med dig är en gåva. Och jag är så jävla tacksam för att du låter mig få den gåvan varje dag älskling. Det betyder verkligen något för mig. Du gör mig till den lyckligaste människan någonsin och guuuud så snygg du är :O!!! det är otroligt !!! JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GLAD ATT VI HAR VARANDRA!!!! Jag kan lixom inte fatta att det är sant :O. Vårt förhållande dessutom borde rankas till topplistan. Dessutom nr.1 där med. för vi är fantamig bäst tillsammans :D!!!!
Det är som om ett regnmoln inte skulle haft regn om vi inte skulle haft varandra. Det hade varit som en julafton utan presenter. Om vi inte skulle varit tillsammans skulle jag aldrig varit så lycklig som jag är nu :D!! DU ÄR EN MYCKET FIN MÄNNISKA JOHANNA OCH JAG KOMMER ALLTID TYCKA DET! <33333333333333333333

/din Kevin <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0